top of page

תוספי תזונה – סיבות לצריכתם, סוגים נפוצים ומחירים

אנשים הנשאלים על ידי חברים, משפחה ואפילו רופאים "עד כמה הדיאטה הנוכחית שלכם מיטיבה עמכם?", כמעט תמיד ישיבו: "מיטיבה, אך יכלה להיות טובה יותר". האם זה מפתיע? האמת היא שלא ממש. למרות השפע שקיים כיום והמודעות הגבוהה לאורח החיים הבריא, אין זה ריאלי לצפות מתפריט הדיאטה לענות על כל הצרכים של הגוף.

תפקיד המזון לספק אנרגיה ולתרום באופן ישיר להישרדות. בלעדיו לא יכולים להתקיים חיים, אך את החיים ה

טובים והמאוזנים שכולם שואפים לחיות, לא ניתן להפקיד באחריותו הבלעדית. כאן נכנסים לתמונה תוספי התזונה! משמם אפשר להבין כי אינם מחליפים בשום אופן את התזונה (כלומר, את התפריט הקבוע שלכם), אלא מתווספים לה במטרה להשלים חוסרים, או מראש לספק לגוף דברים חיוניים שהתזונה הטבעית אינה יכולה לספק.

דוגמאות לתוספי תזונה שעשויים לשפר את איכות


החיים

המוטיבציה של אנשים המתעניינים בתוספי תזונה היא לחיות חיים מאוזנים, בריאים וטובים יותר. ישנו מנעד רחב של תוספים, כאשר לכל אדם יתאימו תוספים אחרים בהתאם לצרכיו הפיסיים והחוסרים הניכרים בגופו. אנחנו ב-emc2 מציעים מגוון רחב של תוספי תזונה, ביניהם:

  • תוסף לחיזוק המערכת החיסונית

  • תוסף להפחתת דלקות בגוף

  • תוסף להפחתת כולסטרול

  • תוסף לטיפול בדלקת פרקים ועוד…



שיקולים להוספתם של תוספי התזונה לתפריט

תוהים אם להזין את גופכם במינרלים, ויטמינים וחומצות אמינו באמצעות כמוסות תוספי תזונה? רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, אנו מבקשים להציע לכם שאלות מנחות שחשוב שתשאלו את עצמכם. אנו משוכנעים שתושבותיכם יסייעו לכם לקבל החלטה:

  • האם ישנם סימפטומים / בעיות רפואיות שתוכלו לטפל בהם באמצעות דיאטה? במידה שכן, כדאי תחילה להיצמד לתפריט תזונה ולעקוב אחר השיפור

  • איכות תוספי התזונה – מהם המרכיבים של התוסף? כל עוד אתם מזהים מרכיבים אי


כותיים, התוסף ראוי שתשקלו אותו לחיוב

  • תנאי סף: המלצה חמה מרופא המשפחה, שמוצא כי בכוחו של התוסף לשפר משמעותית את איכות חייכם

"כמה יעלו לי תוספי תזונה?"

המחיר חשוב, אך הוא לא הכל! אנו מזמינים אתכם להיכנס ללשונית "מוצר


ים", ולאחר מכן ללחוץ על "ויטמינים ותוספי תזונה". מיד יוצגו בפניכם המוצרים שלנו, כאשר המלצתנו היא להעמיק ברשימת המרכיבים ובאפקט ששואף ליצור כל מוצר. כמו כן, תוכלו להתרשם ממחירי התוספים המתחילים ב-99 שקלים ומגיעים עד 179 שקלים.

צריכת תוספי התזונה מותנית בהתייעצות עם רופא

בלא מעט מקרים, התהליך הוא כזה: הרופא ממליץ בחום על תוסף תזונה, מה שמביא אתכם להתעניין בהם (וכך להגיע עד לכאן). עם זאת, רבים אלו שמתעניינים בעצמם בתוספים ומחליטים לצרוך אותם על דעת עצמם. אנו שואפים לספק לכם ערך רב עם מגוון מוצרינו, לרבות תוספי התזונה. בכדי להבטיח צריכה מאוזנת, בריאה ומיטיבה, יש להתייעץ עם רופא המשפחה לפני צריכתם של התוספים.

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי, התקשרו – 03-527-8104


bottom of page