top of page

EMC2 רובוסטו UP – מרימים לחשק המיני שלכם את מצב הרוחתוסף התזונה הטבעי שמשגע את הגברים


שמירה על תזונה נכונה ואורח חיים בריא היא ללא ספק מתכון מנצח לחיים מאושרים יותר. כשמדובר על חשק מיני ואון מיני, הם חשובים פי כמה. תוסף התזונה הטבעי EMC2 "רובוסטו אפ" מעניק לגברים תחושה של חיות ואנרגיה גבוהה יותר. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על התוסף המהפכני.

תוספי התזונה הפכו בשנים האחרונות למוצר צריכה בסיסי של מרבית מהישראלים. המודעות הגוברת לפיטנס ואורח חיים בריא הפכו נחלתם של יותר ויותר אנשים, כאשר התוספים מהווים השלמה לתזונה היומית המומלצת. במיוחד בשנה האחרונה, ישראלים נהרו לבתי המרקחת להצטייד בתוספי תזונה שמטרתם חיזוק המערכת החיסונית.

EMC2 חברה בינלאומית שמקדישה את כל אמצעיה כדי לשפר את הבריאות שלך באמצעים טבעיים בלבד ובמטרה לפתח תוספים תזונתיים ברמה הגבוהה ביותר, כדי לשדרג את בריאות ואיכות החיים של לקוחותיה. תוספי התזונה מגשרים בין היתר על הפער בין כמות החומרים המומלצת לצריכה מדי יום לבין הקושי לצרוך אותם באמצעות תזונה בלבד.

"כלל התוספים שלנו בחברה עומדים בתנאי ייצור נאותים (GMP) ומאושרים ע"י ה-FDA האמריקאי. כמו כן המוצרים כשרים למהדרין לפי בד"ץ העדה החרדית, כך שהם מתאימים לכל האנשים מכל המגזרים", מספר בועז מלכה, בעלים של EMC2.

מבין מגוון תוספי המזון שמציעה החברה, ישנו תוסף EMC2 "רובוסטו אפ", מוצר טבעי שפותח לגברים במטרה להגביר את החשק המיני והאון המיני ולאפשר לגברים לחזור לאזור הנוחות שלהם וליהנות מחשק מיני מוגבר. "גברים אשר נוטלים את הכמוסה מספר שבועות ברצף מדווחים על תחושת חיוניות. התשוקה חוזרת לחייהם, האונות שלהם חזקה יותר ומשך הזמן שהם מקיימים יחסי מין מתארך", אומר בועז.

כלל הרכיבים בכמוסה טבעיים לחלוטין ופרט להיותו מסייע בשיפור בתחום המיני, יש לו השפעות בריאותיות נוספות כגון חיזוק המערכת החיסונית, שיפור הזיכרון ועוד. התוסף מרחיב את כלי הדם ומזרים דם לאזורים הרדומים באיבר המין של הגבר. "לקוחות שלנו מספרים שהשפעותיו של התוסף ממושכות גם לאחר שהם מפסיקים ליטול אותו", מרחיב בועז.

EMC2 רובוסטו אפ מכיל ערבוב של מספר צמחים שהסגולות שלהם הן חיזוק הזקפה. ככל שמתבגרים, איכות הזרע יורדת וחלה ירידה בתפקוד המיני. תוסף התזונה החדשני מעצים את איכות הזרע ותמציות הצמחים שבו מעוררי תשוקה. "בעקבות השימוש ברובוסטו אפ התחושה הכללית של הגבר משתפרת. זה משפר פלאים את העמידות ונותן לגבר להרגיש גבר", מספר בועז.

יתרון משמעותי ובולט של הכמוסות בהשוואה לפתרונות מתחרים הוא ללא ספק העלות. אריזה של רובוסטו אפ מכילה 90 כמוסות ומספיקה לצריכה של חודש, כאשר הכמות המומלצת הנה בין 2-3 ביום, כתלות בגיל, בתדירות העישון ובצריכת האלכוהול הידועים כמשפיעים על האון המיני אצל גברים. כדורים מתחרים לעומת זאת, נמכרים בעלות של עשרות שקלים לכדור בודד ולכן יקרים משמעותית מהפתרון שמציעה EMC2 רובוסטו אפ. היות שצריכת הכמוסות של EMC2 רובוסטו אפ הנה על בסיס יומי וקבוע, השפעתה מורגשת לכל אורך היום, בשונה מכדורים כימיים שהגבר נדרש ליטול בסמוך לקיום יחסי המין. אם כן EMC2 רובוסטו אפ מאפשרת לגברים ליהנות מאורח חיים ספונטאני ואינו מצריך תכנון מקדים של נטילת הכמוסות. יתרון נוסף הוא היותו של הכדור 100% טבעי, שלא כמו כדורים אחרים המכילים חומרים כימיים.

תוסף התזונה EMC2 רובוסטו אפ מתאים לצריכה של שלושה שבועות עד 6 חודשיים, כאשר לאחר מכן ניתן להפסיק את השימוש בו ולהמשיך לראות השפעה. חשוב לציין כי הוא אינו מהווה תרופה ואינו מהווה תחליף לתרופה ו/או טיפול תרופתי ו/או רפואי כלשהו, על כן אין לראות בו כבעל סגולת מרפא ו/או תכונות רפואיות ו/או טיפוליות ו/או ריפוי כלשהן.

bottom of page