top of page

בלי עודף, ללא מחסור: כמות החלבון המדויקת לכם לצריכה יומית!

אם הייתם מקבלים שקל על כל פעם שהייתם שומעים את המילה "חלבון" בחדר הכושר, הייתם כנראה מאד עשירים. בכל אימון, אתם נחשפים ומעורבים בשיחות בין מתאמנים על כמויות חלבון, דרכים לצריכת חלבון, אבקות חלבון חדשות שיצאו לשוק וכך הלאה. עם זאת, האם יצא לכם פעם להעמיק בשאלה: "כמה חלבון הגוף שלי באמת צריך?".

כשהתחלתם להתאמן, סביר מאד כי קיבלתם המלצה באשר לכמות החלבון הנדרשת לכם. עם זאת, חשוב שתדעו: בעת שישנם שינויים – במשקל, בשעות השינה, בסוג האימונים ובתדירותם, יש לחשב מחדש את הכמות היומית המומלצת. אז כמה חלבון אתם צריכים בכל יום? כך תחשבו את הכמות הנכונה והמדויקת לכם!

חישוב כמות חלבון מעולם לא היה פשוט יותר!


המשותף לכל בני האדם? כולם זקוקים לחלבון! ובמה נבדלים זה מזה? בכמות החלבון המומלצת. אנשים שפעילים גופנית ברמה בינונית עד גבוהה, נדרשים להזין את גופם ב-1 גרם לערך של חלבון על כל קילוגרם משקל גוף. לדוגמא: עבור מתאמן ששוקל 80 קילוגרמים, כמות החלבון היומית המומלצת היא 80 גרם.

שימו לעצמכם כבר עכשיו בטלפון תזכורת לכל 1 בחודש: "להיכנס למחשבון החלבון של emc2!". כאן באתר שלנו, תוכלו להתעדכן כמה חלבון עליכם לצרוך בהתאם לנתונים הפיסיים העדכניים שלכם. מענה על 6 שאלות בלבד, יציג בפניכם את כמות החלבון המדויקת לכם! תוצאות מרשימות באימונים מותנית בהקשבה לגוף ומענה על צרכיו, זכרו זאת.

דגשים שחשוב להכיר ולאמץ:

  • היו ערניים באשר לשינויים כדוגמת משקל, מספר האימונים השבועי וסוג האימונים. כל שינוי, גם הקטן ביותר, ידרוש מכם לספק לגוף כמות נמוכה/גבוהה יותר של חלבון

  • באימוני כוח מתבצע הרס טבעי של השריר. שיקומו מותנה בצריכת חלבון איכותי (!) לאחר האימון. ויתור על ארוחות / עיגול פינות בכל הקשור לכמות החלבון המומלצת, עלולים לפגוע בהתאוששות ובהעלאת מסת השריר

אז באילו פרודוקטים למלא את העגלה בקניות הבאות?

אז זהו, אתם יודעים מהי כמות החלבון המומלצת לכם בכל יום! כעת, כל שנותר לכם הוא למלא את המקרר והמזווה בחומרי גלם עשירים בחלבון, שיאפשרו לכם להגיע לכמות המדויקת (!) הנדרשת לכם בכל יום. לפניכם, רשימת מזונות מומלצים העשירים בחלבון:

  • ביצים (עדיפות לביצה קשה)

  • טונה בשימורים (עדיפות לטונה במים / שמן זית)

  • סלמון (עדיפות לגרסה האפויה)

  • חזה עוף

  • בשר בקר

  • לטבעונים (ולא רק להם): קינואה, עדשים, אגוזים ושיבולת שועל

בנוסף, אל תשכחו לפנות פינה חמה – במטבח, בלב ובבטן, למוצרים נוספים עשירים בחלבון כדוגמת אבקות חלבון וחטיפי חלבון. רכשו כבר עכשיו אבקת חלבון בטעם האהוב עליכם, ותוכלו ליהנות מ-25.3 גרם חלבון בשייק חלבון אחד! יש לכם שאלות, מעוניינים בהמלצה או זקוקים לייעוץ מקצועי? התקשרו עכשיו ונשמח לסייע – 03-527-8104


bottom of page